woensdag 16 juli 2014

Converse All Stars: hot or not?

Ze zijn al járen poplulair. Mijn ouders droegen ze in hun tijd (honderd jaar geleden dus) en wij dragen ze nog steeds. Ik heb het natuurlijk over de Converse All Stars. High, low, leer, stof, knalgeel, pikzwart, Amerikaanse vlag, streepjes: je kunt het zo gek niet bedenken! Zèlf heb ik twee paar lage All Stars in mijn bezit in de kleuren cognac en zwart. Ik ben altijd in voor nieuwe outfits waarmee ik mijn geliefde schoenen kan combineren, dus ik speurde wat op internet rond.
Kijk mee naar de outfits die ik heb gevonden!


Lage zwarte All Stars en een paar hoge. Beiden een zwart witte outfit.




Lage witte/crème All Stars en hoge crème All stars. Beide gecombineerd met een donkerblauwe spijkerbroek en een sjaal, lekker nonchalant. Toevallig hebben Jessica en Natalie ook bijna dezelfde pose!

Zwarte lage All Stars en hoge grijze. Weer beide met blote benen en deze keer met spijkerstof en wit gecombineerd. Check de rode details bij Nicole en Rihanna!

En twee outfits met All Stars in een gewaagde kleur. De rechter outfit vind ik een beetje slordig. Links vind ik erg mooi gecombineerd.

Hey, een man met All Stars! Hoe vinden jullie dit? En tot slot een galajurk met rode All Stars.

Wat is jullie favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Hot! Dit zijn de enige schoenen die ik heb en draag (op één paar enkellaarsjes na maar oké).
    Ps. ik volg je vanaf nu op Bloglovin' @Seeastyle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lage zwarte en witte vind ik wel leuk! Onder een galajurk vind ik het wel helemaal niets :p

    BeantwoordenVerwijderen

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥