woensdag 29 mei 2013

King Louie: wie kent het?

Ongeveer een jaar geleden ontdekte ik het geweldige kledingmerk 'King Louie'. Ik was toen op een vintage kledingbeurs en ineens zag ik een echt een súpermooi vestje. Het had een prachtige kleur en het vestje voelde zó zacht! Ik moest het hebben... Toen zag ik dat het vestje van een merk was dat ik niet kende, namelijk King Louie. Meteen ben ik op internet gaan speuren en ontdekte ik dat ze een geweldige webshop hebben. Helaas is het merk wel wat aan de prijzige kant, maar ik moet zeggen dat de kledingstukken van goede kwaliteit zijn en dat ze nog lang mooi blijven na vele malen wassen.

Hieronder is het vestje te zien dat ik destijds kocht. Op de rechter foto ook een vestje van King Louie in dezelfde kleur.
Ook heb ik nog eens op de site rondgekeken. Er staan, zoals verwacht, weer ontzettend leuke dingen op! De kleding van King Louie wordt ook verkocht in sommige boetiekjes in Nederland. Dus wie weet ken je het merk al daarvan! Zie hieronder twee práchtige artikelen die zeker op mijn wish-list staan. Het stippenrokje ziet er lekker vintage uit, precies mijn stijl. Ik zou hem combineren met een simpel topje en met vintage pumps. Het jasje vind ik ook echt geweldig! Lekker klassiek.
Een aan-foto van het jasje. Cute!


 Hieronder nog twee prachtige artikelen uit de webshop. Kenden jullie het merk King Louie al? Hebben jullie er kledinstukken van? Ik ga er zéker voor zorgen dat er meer kleding van King Louie in mijn collectie komt.

2 opmerkingen:

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥