maandag 13 april 2015

Favoriete baby- en kinderkleding

Al voordat ik een kindje had of zelfs al vóórdat ik zwanger was, hield ik me bezig met baby- en kinderkleding. Ik kon gerust uren op internet rondstruinen, op zoek naar de leukste kleertjes en accessoires. Ook sloeg ik regelmatig de H&M, Wehkamp en Otto gids open op de baby- en kinderkledingpagina's. Voornamelijk babykleertjes kon ik niet weerstaan! Zo'n klein schattig meisje in een maillootje en in een bloemetjesjurkje en een jongetje in een broek met bretels en een overhemdje... Nu ik zelf een zoontje heb, is deze obsessie (dit mag je gerust zo noemen) er niet minder op geworden!

Kijk mee naar mijn top 3 van  favoriete merken/winkels voor baby- en kinderkleding.

1. Scandinavische baby- en kinderkleding, zoals de merken Smafolk, Duns Sweden, Katvig en Maxomorra. Deze merken staan bekend om hun retro stijl en kledingstukken met opvallende prints. Zie hieronder een greep uit hun collectie!





2. Zara baby- en kinderkleding. Geen uitleg nodig lijkt me! Ik wil alles!



3. De kleertjes van HEMA zijn ook favoriet! Met name de rompertjes en de shirtjes vind ik erg leuk!




Verder vind ik zoals eerder genoemd H&M ook leuk, al scheelt dat per collectie en seizoen.
Het merk Z8 heeft ook regelmatig leuke kleding en ik houd ook van de wat onbekendere merken, bijvoorbeeld mensen die zelf baby- en kinderkleding maken. Deze kledingmerken zijn onbekend dus dan heb je originele kledingstukken voor je kleintje! Voorbeelden: Essies en Tinymoon.






2 opmerkingen:

Héél erg bedankt voor je reactie! ♥